Pretraži ovaj blog

subota, 16. travnja 2011.

"Sretne krave daju više mlijeka"







Čini se da je zadovoljstvo na radnom mjestu u Hrvatskoj danas jedna od najtraženijih, ali i najskupocjenijih roba. Zadovoljstvo zaposlenika poznato je kao nešto na čemu se gradi uspješnost svake organizacije, no vrijedi li to i za naše poslodavce?


Za naše poslodavce osiguravanje team buildinga kroz različita organizirana druženja zaposlenika su nepotreban trošak, a umjesto toga motiv vide isključivo u novcu. Iako griješe, poslodavci niti ne pokušavaju pronaći odgovarajući način kako potaknuti ljude da budu sretniji, a time i produktivniji.

- Prema svom iskustvu u radu s mnogobrojnim hrvatskim kompanijama, moram reći da su, na žalost, zadovoljstvo i motivacija u opadanju jer temeljni uvjeti za zadovoljstvo najčešće nisu ispunjeni - količina posla, osjećaj zajedništva, vjera u pravednost te zajedničke vrijednosti. studije govore da su upravo ta područja nužan preduvjet za zadovoljstvo radnika. Nažalost, danas se sve češće, što nedavna istraživanja i potvrđuju, ljudi doživljavaju kao trošak, a ne kao kapital - kazao je Boris Blažinić, ravnatelj Instituta za kvalitetu i razvoj ljudskih potencijala.  


 Prema Psychology today: 10 alata za stvaranje i održavanje zadovoljstva na poslu

1. Prepoznajte trud svojih radnih kolega.

2. Stvarajte pozitivnu i emocionalnu ugodnu radnu atmosferu.

3. Težite tome da stvorite nešto vrijedno.

4. Budite odgovorni za svoja djelovanja.

5. Kada nešto obećate, održite to.

6. Uravnotežite posao i nagrade.

8. Pružite svojim kolegama priliku da iskažu svoje najbolje ja.

9. Razumijte motivaciju vaših timskih kolega i njihovih stresova.

10. Održavajte zanimljivost.


Zapamtimo: "10% povećanja ulaganja u edukaciju zaposlenika donosi više nego 10% povećanja u kapitalne investicije."

Pročitajte više

Video





3 komentara:

  1. Naravno, svijet je već odavno shvatio da je novac motivator jedino do trenutka kada pokriva osnovne, egzistencijalne probleme. Nakon toga, dolaze sve lijepe stvari koje autor bloga precizno navodi. Izvrsno i poučno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nažalost, da ljudi se danas više smatraju kao trošak, a ne kao kapital ili kao glavna konkurentska prednost što upravo i jesu... Većina domaćih, ali i inozemnih kompanija trebala bi pridodati veću važnost intelektualnom kapitalu jer je to ono što ih razlikuje od drugih i što im može omogućiti da dospiju na vrh "ljestvice".

    OdgovoriIzbriši
  3. Upravo tako. Boris Blažinić, naveden u postu, često objašnjava upravo ovu temu u svojim televizijskim gostovanjima i jako je zanimljiv. Potražite ga!

    OdgovoriIzbriši