Pretraži ovaj blog

nedjelja, 17. travnja 2011.

Upoznajte svoje zaposlenike da biste ih znali motivirati

"Pratite rad svojih zaposlenika i budite fer u nagrađivanju, ali i eventualnom kažnjavanju. Poštujte suradnike, potičite inicijativu i njegujte kulturu odgovornosti, a ne osuđivanja za pogrešku."

 


















Lako je to reći, no što u slučaju kada je teorija nešto suprotno od prakse?

Slučaj: Vlasnik građevinske tvrtke javlja se s problemom nemogućnosti motiviranja svojih stotinjak građevinskih radnika koji, ukoliko ih on pokuša novčano motivirati jer shvaća kako za njih drugog načina nema, motiviranost traje samo i isključivo taj dan isplate plaće. Poslodavac svjestan važnosti same motivacije svim snagama pokušava naći način kako ih pokrenuti i usmjeriti na što veću produktivnost, no ne uspijeva.

Što je spomenutom poslodavcu predloženo kao rješenje i kakvi su komentari pročitajte u nastavku zanimljivog članka o pravilnim načinima motiviranja zaposlenika.

Još jedan koristan članak jednake tematike: pogledajte ovdje








IZVOR: http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=1823

Broj komentara: 5:

  1. Još od vremena robovlasništva, međuljudski odnosi gradili su civilizacije. Nekada autokratski, danas demokratski. Zaposlenika se treba poštovati kako se to izvrsno navodi u ovom postu. Odličan primjer.

    OdgovoriIzbriši
  2. jedan zanimljiv članak koji sam objavila na svom blogu govori upravo o motivaciji svojih radnika... radi se o primjeru u Aziji, gdje su zaposlenike prvenstveno tretirali kao svoje klijente, što ih je potaklo na produktivniji rad...

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš tako. Praksa je jedno, a teorija i savjeti druga priča. Motivirati 'bauštelce' malo je nestvarno, no, valja i dalje tražiti prave motive.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljiv članak...da se o ovome razmišljati! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne shvaćam zašto je većini poslodavaca toliko teško shvatiti da su radnici koji rade za njih također ljudi, koji imaju svoje potrebe i osjećaje. I što je najgore, time dokazuju koliko su 'neupućeni' i neprofesionalni u svom poslu (upravljanju ljudima) ne shvaćajući da ako su mu radnici zadovoljni bit će i on...

    OdgovoriIzbriši